یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
خیاط

حوزه/ اردوگاه فرهنگی، آموزشی و تفریحی حضرت امیرالمؤمنین علیه السّلام حوزه علمیه خراسان با حضور دبیر شورای عالی و مدیر این حوزه و همراهی تعدادی از اساتید و مدیران مدارس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در آیین افتتاح اردوگاه فرهنگی، آموزشی و تفریحی حضرت امیرالمؤمنین علیه السّلام حوزه علمیه خراسان ضمن ذکر و یاد واقف زمین، مرحوم آقای رمضان نادری، از این اقدام حسنه و صدقه جاریه که برای حوزویان درنظر گرفته شده، تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه طبق روایت، با مرگ هر انسان، پرونده اش بسته می شود مگر در سه مورد که یکی از آنها وقف است، اظهار کرد: وقف این مجموعه برای سالیان متمادی محل بهره برداری سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خانواده های ایشان بوده و صدقه جاریه ای برای آن مرحوم محسوب می شود که بدون شک آن فقید سعید و خانواده ایشان از این برکت، بهره خواهند برد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به کار جهادی تعدادی از طلاب در ساخت فضای این باغ، یادآور شد: این مجموعه ظرف مدت دو ماه به سرعت برای بهره برداری آماده شد که آن را از برکات کار و فرهنگ جهادی می دانیم و بدون تردید چنین اقدامی جز از روحیه جهادی بر نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای تکمیل این مجموعه فراهم شده، آماده شدن آن را برای بهره برداری حوزویان که دغدغه حضور در فضاهای تفریحی سالم دارند، از اهداف مورد توجه در راه اندازی و افتتاح این اردوگاه برشمرد.

وی در پایان از کسانی که نسبت به وقف برای حوزه علمیه اهتمام داشته و در این عرصه قدم برداشته اند، تقدیر و ابراز امیدواری کرد که اقدام های بیشتری را در این مسیر با برکت بیش از پیش شاهد باشیم.

در این مراسم، حجت الاسلام محمدعلی شاهد، مدیر این اردوگاه گزارشی از فعالیت جهادی انجام شده در ساخت این مجموعه ارائه کرد.

گفتنی است، این اردوگاه در اوایل جاده مشهد به کلات واقع شده است.


انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha